4 Mayıs 2012 Cuma

BİR ÖDÜL' DE BENDE ..

Sevgili blogger dostlar arasında rastladığım bu ödülün bir tanesi de bana geldi,bir kase lezzet bloğu sahibi ayşeden geldi bana bu ödül...beni mutlu ettiği için teşekkür ediyorum ona:) Tabi bu ödülün gerektirdikleri de varmış mesela kendinle ilgili 7 gerçeği sıralamak gibi,bu ödülü arkadaşlarına vermek ve bloglarına gidip bunu bildirmek...gelelim 7 gerçeğe;
1-Rujum olmadan asla dışarıya çıkamam ve küpem mutlaka olmalı..
2-Gece erken yatmayı hiç sevmem..
3-Özel olan tüm anları mutlaka tarih atıp,not ederim...
4-Cüzdanımda her daim taşıdığım uğur getirdiğine inandığım bir param var:)
5-Hediye alıp-vermeyi, paket yapmayı çok severim( bundan yakınanlar olsada) ayrıca bana gelen her hediyenin paketinde bulunan kurdela vb..süslemeleri alır,saklarım:)
6-Türk kahvesi en büyük keyfim
7- Maalesef çok seçiciyim,zor beğenirim...
   Bende bu ödülü benimle şu anda aynı duyguları yaşayan ve şu anda miniği ile meşgul olan Enoch Baris Opoka 'ya...Ve beni her daim güzel yorumlarıyla yalnız bırakmayan mügenin listesi bloğunun sahibi sevgili müge 'ye.. son olarak aslında pek yorum bırakmadığım ama paylaştıkları tüm postları ilgiyle takip ettiğim ve çok beğendiğim nedesembeğenirsin bloğuna gönderiyorum...sevgilerlee:)

4 yorum:

  1. Cok tesekkur ederim Nalan.Hemen doktum kirli camasirlarimi ben de :)Turk kahvesi ne yazik ki uzun zamandir icemiyorum.Simdi de emzirdigim icin teredutteyim :/ sen de dikkat et ve artik guzel haberini ver :)

    YanıtlaSil
  2. Ödülünü kutlarım,nice ödüller inşallah.Kahve içme konusuna bencede dikkat diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkür edrim:) hamilelik süresince kahve içimlerine mola verdik tabiki,bu keyifli anları erteledim maaalesef..ama sonrasında bereber içelim kahvemizi:)

      Sil
  3. beni onurlandırdın cok tesekkur ederım. hmen bende odulu paylaşacagım sevgiler

    YanıtlaSil