23 Ekim 2012 Salı

YENİ BEBEĞİMİ KEŞİFDEYİM :)

Artık herşey ağızda,şu anda keşifler döneminde olduğumuzdan ona yardımcı her türlü nesne var etrafta..bende engel koymamak için herşeye dokunmasına izin veriyor,bir nesneye ulaştığında alkış ödülüyle destekliyorum..fakat hoşlanmadığım bir nesnede daha çok erken olsada tepkisiz kalmakla yetiniyorum sadece..ileride dönütlerle daha açık bi şekilde yardımcı olabilirim ona:) şimdi ellerini resmen yiyor çıkardığı seslerden zannedersiniz ki sulu sulu erik yiyor gibi:) buna çok gülüyorum.
 Geçen akşam çok sevgili dostlarımız ciciannesi münevver,kürşad dayısı(münevverin eşi),teyzesi nurdan,ve bahar nam ı diğer; halasıyla yemekteydik.keyifli oldu çok çünkü milda artık yemek masalarının maskotu oldu bile:) herşey ilgi alanında..etrafta uyaran çok olduğundan bizimle ilgilenmiyor bile sürekli etrafa bakıyor,gözlemliyor..mesela ilk kez karşılaştığı bir şeye önce uzun uzun bakıyor,sonra elini uzatıyor,ve sonradaa ağzınaa:) onu izlemek çok keyifli,her anı şaşırtıyor tabi..yine o akşam alsancak sokaklarında gezerken biz halasının kucağında çığlık çığlığa bağırıyor,keyiften ben onun taklidini yaptıkça çığlıkla karşılık veriyorum tabi; kıkır kıkır gülüyor..yani bir önceki yazımda artık çığlık yok derken geri dönüş yaptı..onun çıkardığı seslere aynı tonda cevap verdiğimde bu çok hoşuna gidiyor ve güzel güzel gülüyor bana..benim kızım öyle şu an için tabiki de ağlayarak söylemiyor isteklerini,çoğu zaman çığlık atıyor veya hafif mızıklamalarla anlatıyor derdini..isteklerine hemen cevap verdiğimde gülümsemesiyle de teşekkürünü unutmuyor..
 Yemekte halası ona bonita adında sevimli mi sevimli bir bebek hediye etti..biz bonitayı çok sevdik.bunu fotoğraflarla paylaşayım dedim..teşekkür ederiz halası biz seni çok seviyoruz.
sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. güzellik güzellik...benim için de ye o ellerini Milda cok cok ve benim için de kıkır kıkır güldür Milda'yı annesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi yapıyorum:) kıkır kıkır güldürüyoum onu..

      Sil
  2. Maşallah çok tatlı, tokası da pek yakışmış cimcimeye:)Blogu gezerken farkettim benzerlikleri, ben de Manisa'lıyım, şu an İstanbul'da yaşıyorum ama ailem İzmir'de, bu arada 6 aylık bir de oğlum var, bize de bekleriz Milda ve annesini:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper buna çok sevindim..sık sık görüşürüz artık bundan böyle..sevgilerr

      Sil