14 Ocak 2013 Pazartesi

8.AYDAYIZ:))

Evet sekiz ayi geride biraktik artik,neler yapiyosun neler:
*oylee ayaga kalkmis sira sira ilerlemeler falan
*elleri birakip saniyelik de Olsa ayakta durmak(biliyorum yurumek icin cok heyecanlaniyor ve sabirsizlaniosun)
*alkis komutuna tepki verip sesli sesli alkis yapmak.(Ben ve milda cok egleniyoruz)
*duydugu her muzik sesinde oynamak
*gece uykularimiz Hala ayni 3 saatte bir uyanmak uzere emmek ve gece uykusu top lam olarak 11 -12saat
*dis cikartma evresi Hala devam ettiginden elbette uyku bozukluklari yasiyoruz zaman zaman
ama asla aglamak,uykusuzluk,huysuzluk yasamadim
*bu ay itibariyle ust yan disler cikiyor.hatta gorundu bile,Normalde once alt iki disler Sonra ust disler diye ilerler AMA bizim once alt Sonra ust yan disler cikti.ust iki dis Ise yolda:)
*sanirim patlarken Biraz sikinti yaratiyor disler,onun disinda sakin:)
*dizlerinin ustunde oturmalar
*geel gel oyunlarina karsilik verip el acip Kapamalar derken ...8 ayi geride biraktik.
*ben Hala Kati gidaya tam olarak gecis yapmadim.daha dogrusu oyle mildaya ozel bir yemek corba girisimim Hic olmadi,kendimize yaptigim her yemekten tuzsuz olmak sartiyla mutlaka tattirdim.hem disleri icin hem beslenme aliskanligi kazanmasi nedeniyle Eline havuc,biber,elma ve pirasa verdim.ama pirasa cok kotu kokuyor,sirf antibiyotik ozelliginden dolayi verdim.
*hala Ana yemek bizde Anne sutu.once emziriyor Sonra veriyorum ne vericeksem,yoksa Sonra verimli olmuyor emmesi,minicik midesi var zaten,hemen doyuveriyor:)bu yuzden oyle oyalansin diye verdigim herseye dikkat ediyorum.
*mama sandalyesinde kalma suresi me yiyip ictigiyle orantili.eger birsey yemiyorsa o masa sikici hemde cok:)sanirim normal olani bu adi ustunde mama sandalyesi:) o yuzden yemek yerken ordayiz AMA onun disinda hep gezmedeyiz,surekli bir yerlere tutunup ayaga kalkmalar falan Tüm gun pesindeyim.
*gelelim gunduz uykularina Sabah 8:30 uyandiktan Sonra hava sartlarina gore bazen 2veya 3 kez olabiliyor uykular toplam 2-3 saat oluyor...iste bende bu saat diliminde ne yapabiliyorsam o:)
Vee gelelim boyunun posunun olcusune:) bu ay itibariyle 70 cm 9 kg olmussun bile:)
Bazen dalip dalip gidiyorum Sana Hatta agzim acik:) sukurler Olsun seni bana verene,Ben zamanin hizina yetisemiyorum.ama emin ol senin tadini cikariyorum.oyle yapmak gerek Koklaya Koklaya seviyorum.cocuk gibi oynuyorum ... Ben seni yasiyorum tatli bebegim benim.seni seviyorum.
   ayrıca dun nurdanımı kendı evıne yolcu ettık..çokk huzunlu bır ayrılıktı,buna alışacağız elbet ama ayrılıklar zor oluyor..
not: bu arada bloga resım ekleyemedım bı turlu,bilen varsa nedenını yol gösteren olursa sevonırım..sevgılerr


14 yorum:

  1. Maşallah subhanallah Milda'ya, demek duyduğu her müzik sesinde oynuyor:)Çok şeker çoook:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım,her halleri ayrı güzel bidiklarin :))

      Sil
  2. Gözün aydın demek 8. ayı devirdiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Nalancım nasılsın? Buralardan takipteyim haberin olsun :) Fıstığın fotoğraflarını çalıyorum hep. Amanin pek tatlı yahu :) İyi bakın kendinize. Öptüm çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyimiz bebisim Jerry peynirim benim...cal onuda çiz :) seni seviyoruz cokkk

      Sil
  4. oyyy minik kuzum ne çabukta büyüyor maaşallah... daha dün gibiydi hamilelik heyacanların dimi canım zaman ne çabuk geçiyor... minik kuzunun boyu kilosu faaliyetleri çok iyi dişlerine sıra gelince belli bir çıkma sıralaması yokmuş aslında rastgelede çıkabiliyorlar...Kendinize salata yaptığınızda onada mutlaka yedir bu aralar özellikle bol soğanlı salatalardan tabiki suyuna ekmek banarak...dişçi bir arkadaşım söylemişti... bebekler diş çıkartırken dipten iltihap üreterek çıkarmış.. iltihaptan dolayı da kiminde ishal kiminde kusma iştahsızlık öksürük vs etkiler yaparmış... iltihap kurutucu tek şey soğan sarımsak... sarımsağı az olmak koşuluyla yoğurtla beraber verebilirsin makarnaya azıcık:)bir de mutfakta yemek yaparken soğan doğrarken yanar ya gözlerimiz o da mutfakta olsun solusun azıcık o soğan kokusunu biraz yansın gözleri :) bu da bağışıklık sistemini güçlendiriyor canım malum ortam gripten yıkılıyo... Hadi çok yazdım yine... öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yazdığın her yorumu zevkler okuyorum,hep tecrübe oluyor bana:) bak yine güzel bilgi daha:))) ben kendimde çok severim soğan sarımsak :)) umarım o da alisir ve yer...yazdığın hersey dikkatimde.bunu unutma sakın...çok teşekkür ettik ve öptük mildayla seni:))

      Sil
  5. aman aman büyümüş ya artık bu bıdık.. ayağa kalkmalar.. sıralamalar.. maşallah.. dişler ah o dişler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma sıra bizde artık...sizin geçtiğiniz evreleri geçiriyoruz şimdi.bende size bakıyorum öyle biz ne zaman oyun oynayacağız diye:))

      Sil
  6. Oy maaşallah kuzuya.Yaaa bak öyle böyle derken zaman ne çabuk geçti şükürler olsun miniğin sağlıklı gelişimide gayet güzel

    resim yok um resim

    YanıtlaSil
  7. Ya kocaman oldu bile..şükürler olsun mervecim:) resim yükleyeceğim sıkıntı var galiba

    YanıtlaSil
  8. Canim bu ara herkeste goruyorum foto yukleyememe sorununu , umarim gecicicidr,

    Balbocegi ne kadar akilli masallah , gelisimi , alkislamasi bayildim , bittim :) ben nazara inanmiyorum ama aliskanlik sanirim masallah , nazar degmesin demeden gecemiyorum

    YanıtlaSil