5 Şubat 2013 Salı

İLK'LER ÇERÇEVESİ

Yine uzun zamandır aklımda olan çerçeveyi mildanın doğumuyla beraber aldığım bu zamana kadar beklediğim bu organize işini ancak bu hafta tamamlayabildim.daha önce pinterestte gördüğüm ki çoğu şeyi oradan görüp fotoğraflıyor veya albumume alıyorum..zaman zaman ilham kaynağım olur .<3 you pinterest :)
 Ama ben durumu fazla abartmadan kızımın en minik eşyalarını koyup çerçeveledim,eminim o da benim gibi çok sevicek bunu..
ilk emziği,bilekliği,tokası,çorabı ,şapkası,ilk fotoğtafı gibi..tüm bunları ikeadan aldığım derin çerçeve ile yaptım..slikon yardımıyla yapıştırdım.
ilgisini çeken yada merakı olan taze yada nataze anneler bu durumu çeşitlendirip yada sadece ilk ayakkabısını koyabilirleryada ilk etkinliği gibi;duvarda fotoğraf dışında değişik bir obje hoş duruyor.
sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. canım ya çok güzel olmuş çok ince bir hatıra kalacak minik kuzuya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim eminim çok beğenicek bunu.

      Sil
  2. :) çok şirin! eşimin babası da oğluşunun ilk ayakkabısını dökme gümüşle kaplatmış, evinde baş köşede duruyor. şimdi o ayaklar 43 numara olsa da! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok güzel fikir ,ayrıca ne şanslı tee o zamanlar düşünülmüş,aslında birde 43 numarayı kaplatıcan:)

      Sil