26 Ağustos 2013 Pazartesi

SEPETTE NE VAR?

Bu etkinlik her ne kadar 9-12 ay grubu için daha uygun olsada ben kızıma yine uyguladım. Bu kez içine daha küçük materyaller yerleştirdim. Kapaklı kutular, taş küçüklü büyüklü ,lastik,makara vs..aklınıza gelen sert yumuşak yaşına uygun bir sürü materyal olabilir.gelişimi gereği buluşlar yaptı mesela bu sepet oyununda benim kızım. Kapaklı takı kutusuna taşları yerleştirdi.açtı bir daha koydu, kapadı.bılduğu makaranın deliğini ağZına götürüp ses çıkardı. Müzik yaptı aslında :) hem vaktimiz çok eğlenceli geçiyor hemde gelişimini desteklediğinden O'da bende mutlu oluyoruz:)
Kaynak için: pinterest


15.5 aylık

2 yorum:

  1. Üff çok tatlı yaa. Maşallah. Benim küçüğü de 14 aylık ve özellikle sepette kutuda torbada böyle şeylerle daha iyi vakit geçiryor.
    Canım bu arada süper bi ÇEKİLİŞim var. M.A.C ve MAX FACTOR hem de bolll hediyeli. Beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim ama hastalıklarla boğuştuğumdam çekilişi kaçırdım 😀 bir daha ki çekilişde bende varım

    YanıtlaSil