14 Ekim 2016 Cuma

Milda 4 yaşında

4 yaşını geçeli çok oldu Evet lakin buraya da bi iz bırakalım 😚en güzel yaşıymış 4 yaş, eğleniyoruz konuşuyoruz tartışıyoruz ve hep inatlaşıyoruz, milda bu döneme kadar oldukça sakin bir bebeklik geçirdi, beni üzmeden kendini yormadan :) şimdilerde de biraz asi dediğim dedik bir kız birazda çok bilmiş herşeyi biliyor:) elbet dönem klişeleri üstüne hiç gitmedim gitmiyorum bu yola beraber girdik böyle de gideceğiz :) güzel zamanlar geçiriyoruz işlerimiz hep yoğun daha çok akşam görüşebilsekte onunla aktif oyunlarımız hep var . Böylece o mutlu bende mutlu, okula gidiyor çok seviyor henüz hiç gitmeyeceğim dediği olmadı (2yıllık) genelde okuldan döndüğünde birşey anlatmaz günün nasıldı sorusuna -şu an konuşmak istemiyorum, meşgulüm gibi cevaplar veya sonra anlatırım! Oluyor,.ama gece uyumadan önce tüm rutinler  bitince uyumayı geciktirmek için sana bişey anlatayım mı dan başlıyor anlatmaya,yatakta başlıyoruz sohbete:) bazen şaşırtıyor beni kurduğu cümleler falan o zaman anlıyorum bu kız az konuşuyor ama öz :) sohbeti güzel 👍🏼 tuttum:) 
Ona kahve yapmayı öğrettim bazen kahve içiyoruz:)  
Neyse 4 yaşını okulda yaptık bu yıl, sınıf arkadaşlarıyla olmak istedi,önceleri evde de yapardık 4 gün 4 gece :) bu defa böyle olmadı, özellikle kedili pasta istedi ona kedili pastalar gösterdim içlerinden bunu seçti, oysa bir elsa hayranı olarak elsalı isteyeceğini düşündüm fakat öyle olmadı teyzesi ona parti için tüm materyallerini hazırlamıştı bile, kedi konseptli Doğum günü fotoğraflarımız:)

Bu kedicik 🐱 köpek 🐶 sever duyguları hiç değişmesin dilerim:) bolca kucakladığı kedileri ve güzel dostları olsun bebeğimin:) 
5 yaşına az kala yüne paylaşırım bizden umarım:) 
Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder