22 Şubat 2012 Çarşamba

28.HAFTADAYIZ:))

Bu hafta geldi de geçiyor bile,şimdi tekmelerin gücü arttıkça sen daha çok heyecanlanıyor,başka hiçbir şeye adapte olamıyosun..e zaten olmakta işine gelmiyor.mesela bu hafta kasıktan gelen kramp şeklindeki ağrılı durum ve sağ tarafta şiddetlenen kasılmaları yoğun yaşadım bu özellikle ayakta çok uzun süre kaldığım zamanlarda artıyor,yattığın zaman hafifliyor..yani bu durumda dinlenmeye zaman ayırmanın önemini bu haftalardan itibaren anlıyosun,çünkü bu ana kadar hep sorduklarında 'ben iyiyim' şeklinde verilen cevaplar artık 'ehh yorgunluk var tabi' halini alıyor..bu doğal durum karşısında yapacak tek şeyin kendine bolca vakit ayırmak..günlük ev işleri,çalışan annelerin durumu da buna dahil..hamilelik süreci tabikide çalışmaya engel bi durum değil,zaten hastalık değil.zamanı geldiğinde de gerekli izni kullanıyorsun..bunun en başında her bireyin arasında farklılık olduğunuda unutmayalım; bu hamilelik sürecinede yansıyor tabi her kadın rahat bi hamilelik geçirmez,bazılarının sancılı,zahmetli,ağrılı geçerken,kiminin bunun tam aksi durum olur..
 Mesela ben bu hamilelik sürecinde sinirlerim adeta alınmış gibi,normalde olduğum zamandan daha mutlu ve daha neşeliyim..daha pozitif biri oldum..yemekler konusunda değişikliğe uğramadım,öncesi ve sonrası bi durum yok yani..mide bulantıları yaşamadım,aş erme durumum olmadı..sadece sırt ve bel ağrıları yaşıyorum zaman zaman bu da masajla rahatlatıyor beni..Bu haftayı giderek büyüyen karnım ve kızımın güçlü tekmeleriyle geçirdim.50 gr glikoz yüklemesi 139 çıktı..alt sınır 140  imiş.doktorum normal dedi.Bu arada glikoz yüklemesi denilen test hiç öyle yazılan çizilen kadar mide bulandırıcı gelmedi bana.limonla yapıldığında limonata tadında bişey ..ki ben tatlıyı sevmememe rağmen..
 Neyse çok şükür ki bu haftayı da sorunsuz atlattık.artık 30'lu haftalara geldiğimde karnımın büyüme hızına da beraber şahitlik edeceğiz.resimlerimi özenle çeker,paylaşırım..29.hafta da görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder