29 Şubat 2012 Çarşamba

29. HAFTADAYIZ:))

 Aslında 28 ve 29 haftalar arasında pek bi değişiklik yok;doğrusu benim hissettiğim yok,tabiki kızım içeride gelişmeye devam ediyor onun için dakikaların bile önemi büyük,her dakika büyüyor ve tekmelerin gücü artıyor..artık dolu dolu bitirdik sayılır 29.haftamızı ve yarın 30 lu haftalara merhaba diyeceğiz..daha öncede belirttiğim gibi karnımdaki ara ara olan kaşıntılarım için özel bir krem kullanmıyorum sadece bebe yağı işimi görüyor,kaşındığı an yanıbaşımdan ayırmadığım bebe yağımı sürüyorum ve bu sorunuda halletmiş oluyorum:))
 Bu hafta sonu kızımın odasının siparişini verdik; benim üniversiteden sınıf arkadaşım yeşim'e gittim,ondan önce zaten hiçbir yere bakma gereğini bile duymadım çünkü öncesinde de biliyordum..gayet zevkli ve kaliteli mobilyalar var,onlar arasında zaten ne yapacağını şaşırıyorsun ama ilk gittiğim gün gözüme çarpan o bembeyaz prenses görünümlü model zaten bende yer etmişti çok ta fazla düşünmeden üstünde biraz oynama yaparak mesela dolabı biraz daha büyüttük ki bu benim işimi epey kolaylaştıracak:) hemen siparişimizi verdik,tam bir ay sonra kavuşacağız kızımın odasına ..mutlaka sizinde görüp gitmek isteyeceğiniz bir yer olmalı zaten mutlaka tavsiyemdir, şu açıdan ne istediğini bilen yada bilmeyen ebeveynler için mutlaka yol gösterici ve bir sürü alternatif uygulayan birileri var orda orası da; buggi bebe :)) yakında internet sitesiylede buluşuyor..ben şimdi sabırsızlıkla odayı beklerken bir de eşyalarının yıkanıp ütülenmesi kısmı beni gerçekten çok heyecanlandırıyor:))
 Bu hafta gitgide büyüyen karnımla çok komik görünüyorum,sabahları bazen kasılmalar olsada öyle hemencicik kalkamamak gülünç bir hal alıyor..ee bunlarda ekstrası napalım ama olsun tüm bunlar öyle önemsiz ki,bunca güzelliğin yanında,insanı kendinden geçiriyor ..yalnız şu komik oluyor; her tekme atışında o an kim varsa bu özellikle babasıysa hemen elinden tutup karnına koyuyorsun:) o da hissetsin ' yaa bak duydun mu? hissettin mi?'  gibi.. yani bu da refleks tabi bi nevi nedense :))
 Daha paylaşacağım çok şey var tabi herşeyi fotoğraflıyorum,bi daha ki yazıda çok şey konuşurum..
bunlar da buggi bebe' den birkaç görsel,benim seçtiğim değil ama bunlarda da insanın aklı kalmıyor değil
                                                                                                                         sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. canım çok tatlı telaşlar bunlar yazılarını okudukça evet evet bende böyle kıpır kıpırdım diyorum.Allak sağsalim kucağına almayı nasip etsin.Sana en önemli tavsiyem her duşa girdiğinde bebeğini okşa sev ve konuş inan doğduğunda anlayacaksın suyu çok seviyor olacak...Benim kuzum 9. ayını bitirdi hala banyo zamanı geldinde sevinçten kendinden geçiyor...Yoga hocamın tavsiyesiydi çok işime yaradı...Tecrübeyle sabit...:))

    YanıtlaSil
  2. canımm çok teşekkür edrim sana,zaten tamda aradığım bu :) bunları bir bir uygulamaya koyucam inşallah allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin,zaten öyle konuşuyorum ki onunla belki susturamayabilirim bile:)) senin kuzun da sağlıkla büyüsün inşallah; güzel duygular bunlar,,herkese gönlünce versin inşallah..tavsiyelerini önemsiyorum ona göre:) sevgiler

    YanıtlaSil