29 Eylül 2012 Cumartesi

İLK KİTABIM :)

Evet kızımın artık bir kitabı var,kitabı ona ciciannesi hediye etti,geçen hafta arkadaşı sarp 'ın doğum gününe gitmiştik,ciciannesi mildayı da unutmamış,hatta içine mildanın uyuyan resmini de iliştirip bize hediye etmişti..biz çok sevindik..içinde epey masal var,artık masallarla dolu gecelere hazırız biz..kızımın cici annesi seni çok seviyoruz,hatta bugünde konuştuk ya seninle acaba mildada büyüdüğünde bizi böyle sever mi diye? ve biz birbirimize bakıp zaten cevabı çoktan verdik..evet sever hemde yürekten sever:) canım dostum münevver biz nasıl aynı yöne bakıyorsak onlarda bize oradan bakacaklar..onlar bizim yaşayamadıklarımız....hep neşeyle kalalım birlikte..
sevgiyle kalın...

6 yorum:

  1. Ilk kitabin yeri cok baskadir. Ben de oglum dogmadan aldigim ilk kitabi hala saklarim. Güle güle kullanin kitabinizi, hep sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
  2. ne tatli bir dusunce:) guzel supriz olmustur eminim seviyorum sizi sevgiler :) <3 artik bende burdayim yavastan yavastan :)

    YanıtlaSil
  3. oh yani size kolay gelsin.
    prenses güle güle okusun:))

    YanıtlaSil
  4. Bak şimdi gördüm duygulandım,ağlat sen beni:)Çok güzel sözler..Ben ona daha neler alacağım ayrıca..Ben ona bayılıyorum,canımın içiiii...Cici annesi...

    YanıtlaSil
  5. bizim ilk kitabımızda masal otobüsü dütt dütt

    YanıtlaSil
  6. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.

    Your web site offered us with valuable information to work on. You
    have done an impressive job and our whole community will be grateful to
    you.

    My webpage: blogs sites

    YanıtlaSil